وبلاگ

دانلود کتاب خودت باش دختر

خودت باش دختر

این کتاب یکی ار کتاب‌های پرفروش سایت آمازون و نیویورک تایمز در سال 2018 است. نویسنده این کتاب یعنی ریچل هالیس در این کتاب سعی کرده با بیان زندگی خودش و تجربه‌هایی که دارد به هم‌جنسان خود کمک کند تا دروغ‌هایی که درباره‌شان گفته می‌شود را باور نکنند.

این کتاب از انواع دروغ‌هایی که دختران آن را به خودشان می‌گویند یا باورش دارند صحبت می‌کند. به همه زنان می‌گوید که متوجه باشند فقط و فقط خودشان مسئول زندگی ‌ای که دارند، هستند. اینکه چقدر موفق شوید و شاد باشید یا چقدر بدبخت شوید همه دست خودتان است.

او با یک بیان جذاب به ما می‌گوید اگر دروغ‌هایی که به خودتان می‌گویید را باور کنید سرنوشت خودتان را نمی‌توانید تغییر دهید اما اگر این دروغ‌ها را بشناسید آن وقت است که زندگی خودتان و خوشبخت شدنتان را در دست می‌گیرید.

اگر این دروغ‌ها را نشناسید نمی‌توانید تشخیص دهید که الان کجای زندگی هستید و راه رسیدن به یک آدم جدید را پیدا نمی‌کنید. اما اگر خودتان را بشناسید و در مورد زندگی خودتان به آگاهی برسید قطعا موفق می‌شوید.

آیا تا به‌ حال این فکر به‌ سرتان زده که آن‌ قدرها هم که باید خوب نیستید؟ که به‌ اندازۀ‌ کافی لاغر نیستید؟ که مادر بدی هستید؟ آیا این فکر به سرتان زده که لیاقت‌تان همین‌ است که با شما بدرفتاری شود؟ که هیچ ارزشی ندارید و هرگز به ‌جایی نخواهی رسید؟

تمامی این‌ها دروغ است. دروغ‌هایی که توسط جامعه، رسانه‌ها، خانواده‌هایمان یا حتی خودمان در ذهن ما جای گرفته است. اما بیایید دیگر با خودمان روراست باشید. این دروغ‌ها تنها کاری درستی که می‌کند تحلیل اعتماد به نفس و توانایی ماست. تا حالا توجه کردید چقدر راحت هرچه به ما می‌گویند باور می‌کنیم؟؟ بله چون به جای امید دادن به ما مدام این دروغ‌ها را با صدای بلند در گوش ما زمزمه می‌کنند.

آنقدر این دروغ‌ها را شنیده‌ایم و باور کردیم که اگر کسی خلاف آن را به ما می‌گوید یا حتی خلاف آن به ما نشان داده شود باور کردن آن برای ما تقریبا غیرممکن است. ولی اگر فهمیدیم کدام حرف‌ها دروغ است می‌توانیم بر زندگی خودمان تسلط پیدا کنیم. آن‌ وقت است که می‌توانیم به‌درستی مسیرمان را تغییر دهیم.

ما فقط یکبار شانس زندگی کردن داریم پس بیایید دروغ‌هایی که سالیان سال به ما گفتند را کنار بگذاریم و خودمان را دست کم نگیریم و نگذاریم دیگران هم این کار را بکنند.

 

فهرست مطالب

مقدمه
فصل اول: دروغ: چیز دیگری مرا خوشحال خواهد کرد‌
فصل دوم: دروغ: از فردا شروع می‌کنم
فصل سوم: دروغ: من به اندازۀ کافی خوب نیستم
فصل چهارم: دروغ: من از تو بهترم
فصل پنجم: دروغ: دوست داشتن او برای من بس است
فصل ششم: دروغ: «نه» جواب نهایی است
فصل هفتم: دروغ: من در روابط خصوصی با شریک زندگی‌ام خوب عمل نمی‌کنم
فصل هشتم: دروغ: مادر بودن را بلد نیستم
فصل نهم: دروغ: من مادر خوبی نیستم
فصل دهم: دروغ: الان باید خیلی جلوتر از این‌ها می‌بودم
فصل یازدهم: دروغ: بچه‌های مردم خیلی منظم‌تر و مؤدب‌تر هستند
فصل دوازدهم: دروغ: باید خودم را کمی کوچک کنم
فصل سیزدهم: دروغ: می‌خواهم با مت دیِمون ازدواج کنم
فصل چهاردهم: دروغ: من یک نویسندۀ مزخرفم
فصل پانزدهم: دروغ: هرگز نمی‌توانم از این مرحله گذر کنم
فصل شانزدهم: دروغ: نمی‌توانم حقیقت را بگویم
فصل هفدهم: دروغ: وزنم بیانگر شخصیتم است
فصل هجدهم: دروغ: نیاز دارم از هر راه ممکن به بی‌خیالی بزنم
فصل نوزدهم: دروغ: تنها یک راه درست برای زیستن وجود دارد
فصل بیستم: دروغ: من به یک قهرمان نیاز دارم

اگر قصد موفقیت در زندگی را دارید، گام‌هایتان را درست بردارید و بهای موفقیت را پرداخت کنید.

برای خرید کتاب خودت باش دختر و همچنین کتاب‌‌های مهم در حوزه موفقیت می‌‌توانید به فروشگاه مثبت اندیشی بنیاد موفقیت دکتر محمدزاده مراجعه فرمایید. ما برای شما بهترین‌ها را فراهم نموده‌‌ایم.

خرید کتاب از فروشگاه مثبت اندیشی

 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط با این مقاله را نیز بررسی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

*

code

پیشنهاد ما به شما
×